Служба автомобільних доріг
у Черкаській області

» Прес-центр » новини » На мосту через Дніпро розпочалися роботи з армування лівого проїзду

На мосту через Дніпро розпочалися роботи з армування лівого проїзду

На мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 біля Черкас будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» 11 жовтня розпочали роботи з армування лівого проїзду.

Працівники підрядної організації виконали роботи по фрезеруванню старого асфальтобетонного покриття та вже розібрали старий армований захисний шар на двох прогонових будовах на лівому проїзді мосту та очистили від будівельного сміття. Також замінюють старі аварійні бетонні плити, від старого асфальтобетонного покриття вже очищено тротуар та проведено розбирання парапетів існуючих залізобетонних плит проїзної частини.

Вчора, 11 жовтня, працівники ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» розпочали встановлювати армування нової залізобетонної монолітної плити та елементи опалубки. Також заготовлено антикорозійні та адгезійні матеріали для оброблення та захисту арматури та існуючого покриття від корозії та руйнування.

Як вже повідомлялося, будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» 5 жовтня закінчили влаштування вирівнюючого та верхнього шару асфальтобетонного покриття на правому проїзді. Загалом було влаштовано 3630 кв. м вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття та стільки ж верхнього шару ЩМА-15. Рух транспорту розпочато по відремонтованій правій стороні мосту.

Для проведення ремонтних робіт на лівому проїзді мосту підрядною організацією ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» у достатній кількості заготовлено бордюрний гранітний камінь, металеві оцинковані воронки та водовідвідні труби для відведення води з проїжджої частини мосту, арматуру для армування монолітної бетонної плити. Німецьким виробником вже виготовлені деформаційні шви, замовлені для встановлення на лівій стороні мосту. Вони були спеціально виготовлені для черкаського мосту за індивідуальним замовленням.

На правому проїзді мосту продовжаться роботи з опорядкування проїжджої частини, зокрема, встановлення перильного огородження з боку залізничного мосту та нового бар’єрного металевого оцинкованого огородження типу «Євроформат».

Також продовжуються роботи з піскоструменевого очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі. Проводиться ґрунтування металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії.

Всі роботи з ремонту проїжджої частини на мосту через Дніпро, за сприятливих погодних умовах, планується завершити до кінця листопада.

Сьогодні, 12 жовтня, Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман проінспектував хід робіт на мосту у Черкасах. Глава Уряду перевірив реконструкцію мосту через річку Дніпро в Черкасах і дамби на ділянці Золотоноша–Черкаси–Сміла–Умань. В ході поїздки Глава Уряду відзначив, що заплановані дорожні роботи ведуться якісно і виконуються в означені терміни. Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман не сумнівається, що черкаський міст вдасться добре відремонтувати до кінця листопада. Він також відзначив, що ті технології, які використовуються у ремонті мосту, - якісні. І міст, який був аварійний і жахливий буде відремонтований вже на десятиріччя, - зазначив Володимир Гройсман.

Як повідомлялося, для забезпечення технології виконання робіт, автомобільного сполучення та роботи технологічного транспорту, розпорядженням голови Черкаської облдержадміністрації Юрія Ткаченка запроваджено графік проїзду легкових автомобілів, вантажного автотранспорту повною масою до 5 тонн та рейсових автобусів на період ремонту мосту.

Рух по мосту для вищевказаних транспортних засобів буде здійснюватися у спеціально відведений час:

- з 6.00 год. до 9.00 год.,

- з 16.00 год. до 19.00 год.

Щоб не витрачати додатковий час в очікуванні при поїздці до Черкас, рекомендуємо перетинати Дніпро або на півночі в Каневі, або на півдні у Кременчуці.

Для подорожуючих із Києва до Черкас радимо використовувати маршрут по трасі Н-01 Київ – Обухів – Миронівка і далі по трасі Р-10 від Миронівки до Черкас. Протяжність цього маршруту становить 198 км, що лише на 8 км більше, ніж по трасі Н-08 Київ – Золотоноша та Н-16 Золотоноша – Черкаси.

Для перевезення пасажирів під час ремонту передбачено два додаткових дизель-поїзди за маршрутом «Черкаси-Золотоноша» та у зворотному напрямку. Час відправлення з Черкас до Золотоноші: о 12.02 год. та о 14.41 год.; із Золотоноші до Черкас: о 13.11 год. та о 15.52 год.

Служба автомобільних доріг у Черкаській області просить усіх водіїв з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення ремонтних робіт, оскільки це необхідний крок для розбудови та оновлення транспортної інфраструктури Черкащини. Так, це незручності. Але вони тимчасові. Безпека важливіша!!!

Бажаємо щасливих безпечних подорожей!

Прес-служба САД у Черкаській області